Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 03 - 09 Eylül 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 03 - 09 Eylül 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 423 adet, 138 bin 156 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 5 bin 519 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 958 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 498 reklam verilirken, reklam süresi ise 48 bin 292 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Reuters 2017 yılın en iyi 100 fotoğrafını yayınladı...
Reuters 2017 yılın en iyi 100 fotoğrafını yayınladı...