07.02.2019 12:45
Gıda sektörü reklamları ele geçirdi
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 28 Ocak - 3 Şubat 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 13 bin 580 adet ve 269 bin 436 saniye ile "gıda" oldu.
"Ticaret" sektörü ise 5 bin 947 adet ve 86 bin 448 saniye ile ikinci sırada yer aldı.
Listenin üçüncü sırasında "kozmetik" sektörü var. Bu sektörde 4 bin 431 adet reklam verilirken, reklam süresi ise 83 bin 504 saniye olarak belirlendi.
İşte geçen haftanın en çok reklam veren sektörleri listesinin ayrıntıları...
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.