YENİ İNCİ'DE HEDEF DÜNYADA MARKALAŞMAK
100 yıllık bir Türk markası olmak için son sürat çalışan Yeni İnci, yıllık 6 milyon parça üretimle ülke ekonomisine de girdi sağlıyor.
Sütyenle başladığı tekstil serüvenine 60 yıldır mayo, pijama, ve protez sütyen gibi medikal ürünleri de ekleyen Yeni İnci, hedef büyütüyor. Dünyada markalaşma hedefiyle yola koyulan Yeni İnci, bugün geldiği noktada özellikle Ortadoğu’ya damga vurmuş bir Türk markası olarak dikkat çekiyor. 50’ye yakın ülkeye ihracat yapan Yeni İnci’nin en güçlü olduğu noktalar İran, Mısır ve Suudi Arabistan olurken bu ülkelerde özellikle eşine az rastlanabilecek büyük beden seçenekleriyle öne çıkıyor. Afrika kıtasına bile geniş beden alternatiflerini ihraç eden Yeni İnci’nin tercih edilme sebeplerinden ilki zor bulunabilen, zor üretilebilen ve fonksiyonel ürünler sunması, aynı zamanda da ekonomik olması.
Yeni İnci Avrupa’da ise farklı ürün tercihleriyle öne çıkıyor. Burada e-ihracat yoluyla büyüyen marka, online satışlarla yaygınlaşmaya ve büyümeye başlıyor.
Yatırımlar Anadolu’ya
Yeni İnci faaliyetlerini iki büyük fabrikası ve 20 üretim merkezinde sürdürüyor. En son üretim tesisini Manisa Kula’da açan Yeni İnci, tekstilin en zor kalemlerinden biri olan iç çamaşırı üretimini sürekli AR-GE çalışmalarıyla tazeliyor. Ayrıca bu zor üretim bandında deneyimli eleman yetiştirilmesine katkı sunarak istihdama olumlu bir etki de yaratıyor. Yakın zamanda ise ince çorap üretimine başlanması öngörülüyor.
Öncelikli hedef yurt içinde mağaza sayısını artırmak
Şu an yurt içinde 5 mağazası bulunan Yeni İnci’nin ilk hedefi ülkemize yatırım yaparak mağazalaşma çalışmalarına hız kazandırmak. Yurt dışında bayilerle ilerleyen ve reklam çalışmalarına kadar satıcılara destek veren Yeni İnci ilerleyen zamanlarda da dünyada mağaza açma çalışmalarına başlayacak.
Makro hedef her yıl satışları yüzde 10 artırmak
Yeni İnci, fabrikaları ve üretim merkezlerinde tüm ürünlerinin dahil olduğu yıllık 6 milyon parça üretim gerçekleştiriyor. Yurt dışından teklifler gelse de önce ülkemize yatırım yapmayı tercih eden Yeni İnci’nin her sene satışlarını yüzde 10 artırmak gibi stratejik bir hedefi var. 2024 yılı için bakıldığındaysa bu hedefin gerçekleşmesine kesin gözüyle bakılıyor.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.