Yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveye ulaşıyor

MTM Medya Takip Merkezi'nin 7-14 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveye yaklaşmaya başladı, birinci sırada ise Evkur var

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Evkur AVM bin 1.548 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka oldu., Algida markası ise yazın gelmesinin habercisi olarak 1.252 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 1.252 reklamla Turkcell var.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Turkcell'in oldu. Marka süre bazında 33 bin 957 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Algida 29 bin 486 saniye, AK Parti reklamları ise 22 bin 836 saniye ile ekranda kaldı.

medya, medya takip merkezi, haber,

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Evlilikleri ile zamanında gündeme oturan ünlü isimlerin seçtiği gelinlikler...
Evlilikleri ile zamanında gündeme oturan ünlü isimlerin seçtiği gelinlikler...