vivo'nun stratejik iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
Akıllı cihaz ve hizmetleri odağına alarak güçlü tasarıma sahip ürünler üreten dünyanın lider teknoloji şirketlerinden vivo'nun Türkiye'deki yeni stratejik iletişim ajansı bilişimden sağlığa, finanstan sigortacılığa kadar geniş bir sektörel yelpazedeki müşteri portföyüne width:240 derece iletişim hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli (MPN) oldu.
10 AR-GE merkezi ile vivo; 5G, yapay zekâ, endüstriyel tasarım, fotoğrafçılık gibi önemli alanlarda en ileri kullanıcı teknolojilerinin geliştirilmesine odaklanıyor. Yıllık yaklaşık 200 milyon akıllı telefon üretim kapasitesine sahip akıllı bir üretim ağı bulunan vivo'nun ürünleri, günümüzde 60'ın üzerinde ülke ve bölgede satışa sunuluyor ve dünya çapında 400 milyonun üzerinde kullanıcı tarafından sevilerek kullanılıyor.
Yaratıcılığı ön plana alarak kullanıcılara her geçen gün daha kullanışlı bir mobil ve dijital yaşam sunan vivo, kullanıcı odaklılık, tasarım odaklı değer, sürekli öğrenme ve takım ruhu gibi temel değerleri sahipleniyor. Şirket, daha sağlıklı, daha sürdürülebilir dünya standartlarında bir kuruluş olma vizyonuyla sürdürülebilir bir kalkınma stratejisi izliyor.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.