20.12.2018 10:02
Televizyonda en çok gıda reklamları döndü
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 10-16 Aralık 2018 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 883 adet ve 126 bin 629 saniye ile "gıda" oldu.
"Ticaret" sektörü ise 4 bin 281 adet ve 59 bin 918 saniye ikinci sırada yer aldı.
Listenin üçüncü sırasında "iletişim teknolojileri" sektörü var. Bu sektörde 3 bin 445 adet reklam verilirken, reklam süresi ise 98 bin 608 saniye olarak belirlendi.
İşte geçen haftanın en çok reklam veren sektörleri listesinin ayrıntıları...
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.