13.06.2018 15:30
Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 255 adet, 149 bin 914 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 86 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 82 bin 961 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 405 reklam verilirken, reklam süresi ise 47 bin 385 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.