19.06.2019 17:18
Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 10-16 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 058 adet ile "Gıda" oldu.
"Ticaret" sektörü ise 3 bin 340 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 943 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 99 bin 780 saniye ile "Gıda" var.
İkinci sırada 59 bin 306 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 52 bin 357 saniye ile "Kozmetik" var.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.