Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 12-18 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 636 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 164 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 4 bin 18 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 204 bin 86 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 102 bin 42 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 136 saniye ile "Kişisel Bakım" var.

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  63 yıldır sadece kum yiyor
63 yıldır sadece kum yiyor