25.07.2019 16:08
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 15-21 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 789 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 955 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 990 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 201 bin 231 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 98 bin 134 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 688 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.