30.05.2019 12:32
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 20-26 Mayıs 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 588 adet ile "gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 860 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 661 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 141 bin 186 saniye ile gıda var.
İkinci sırada 90 bin 382 saniye ile "iletişim teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 769 saniye ile "finans" var.
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.