Reklamların zirvesine Gıda sektörü oturdu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 01 - 07 Ekim 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 01 - 07 Ekim 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, bin 939 adet, 125 bin 751 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 695 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 78 bin 836 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ev Temizlik Ürünleri yer aldı. Sektöre 3 bin 714 reklam verilirken, reklam süresi ise 70 bin 920 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  2018 yılında dünyamızı bekleyen 10 kabus senaryosu
2018 yılında dünyamızı bekleyen 10 kabus senaryosu