Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 12-18 Mart 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 12-18 Mart 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 196 adet, 181 bin 246 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İnşaat/Emlak oldu. Bu sektöre 4 bin 285 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 90 bin 433 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 994 reklam verilirken, reklam süresi ise 111 bin 206 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Güney Kore'yle ilgili mutlaka bilmeniz gereken 16 şaşırtan bilgi
Güney Kore'yle ilgili mutlaka bilmeniz gereken 16 şaşırtan bilgi