Reklam sektörünün lideri gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 7 - 13 Mayıs 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 7 - 13 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 613 adet, 185 bin 331 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 5 bin 185 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 80 bin 685 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 286 reklam verilirken, reklam süresi ise 55 bin 152 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

medya, medya takip merkezi, haber,

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Evlilikleri ile zamanında gündeme oturan ünlü isimlerin seçtiği gelinlikler...
Evlilikleri ile zamanında gündeme oturan ünlü isimlerin seçtiği gelinlikler...