Medyada en fazla gıda reklamları dönüyor

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 05 - 11 Kasım 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 05 - 11 Kasım 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, bin 341 adet, 126 bin 151 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör Ticaret oldu. Bu sektöre 3 bin 757 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 55 bin 943 saniye oldu.

Listenin üçüncü sırasında ıse Ev Temizlik Ürünleri yer aldı. Sektöre 3 bin 276 reklam verilirken, reklam süresi ise 56 bin 277 saniye olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Alman Model Heidi Klum'dan İddialı Çıkış: Son Kullanma Tarihim Yok
Alman Model Heidi Klum'dan İddialı Çıkış: Son Kullanma Tarihim Yok