Medyada en fazla gıda reklamları bulunuyor

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 12 - 18 Kasım 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 12 - 18 Kasım 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, bin 382 adet, 138 bin 220 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör Kozmetik oldu. Bu sektöre 3 bin 785 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 64 bin 370 saniye oldu.

Listenin üçüncü sırasında ıse Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 614 reklam verilirken, reklam süresi ise 43 bin 772 saniye olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Türk vatandaşlarından vize istemeyen ülkeler (2018 güncel liste)
Türk vatandaşlarından vize istemeyen ülkeler (2018 güncel liste)