Medyada en çok Evkur reklamı dolaşıyor

MTM Medya Takip Merkezi'nin 5-11 Şubat 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren marka Evkur AVM oldu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Evkur AVM bin 495 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka olurken, onu Sevgililer Günü dolayısıyla atak yapan Zen (takı) markası takip etti. Söz konusu marka 809 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 703 haberle Prima var.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Vodafone'un oldu. Marka süre bazında 20 bin 133 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Türk Telekom 15 bin 213 saniye, Prima ise 12 bin 865 saniye ekranda kaldı.

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Kuzey Kore'den Kim Jong un'u kızdıracak kareler
Kuzey Kore'den Kim Jong un'u kızdıracak kareler