İşte en çok reklam veren sektörler

Medya Takip Merkezi (MTM), her hafta düzenli olarak yayınladığı araştırma raporuyla 26 Haziran- 2 Temmuz 2017 tarihlerinde en çok reklam veren sektörleri belirledi.

MTM Medya Takip Merkezi'nin, 19-25 Haziran 2017  tarihlerinde,  yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren ilk 15 sektör  belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör Gıda oldu. Toplamda 8.329 adet gıda reklamının yer aldığı ekranlarda toplam reklam süresi ise 175.724 saniye olduğu ortaya çıktı.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İletişim Teknolojileri oldu. Bu sektöre 4.973 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 135.947 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 3.699 reklam verilirlen harcanılan reklam süresi 74.259 sn olarak belirlendi.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Şale apartmanı kapıcısız, Maşuk babasız kaldı. (Ercan Yazgan kimdir?)
Şale apartmanı kapıcısız, Maşuk babasız kaldı. (Ercan Yazgan kimdir?)