Gıda ve ticarette reklam yatırımları zirvede!

Medya Takip Merkezi (MTM), her hafta düzenli olarak yayınladığı araştırma raporuyla, 15-21 ocak 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör "gıda" oldu.

MTM Medya Takip Merkezi'nin 15-21 ocak 2018  tarihlerinde, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren ilk 15 sektör  belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan 7 bin 057 adet 148.354 saniye ile GIda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 3,962 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 74.997 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik iyer aldı. Sektöre 3.159 reklam verilirlen harcanılan reklam süresi 67,764 olarak belirlendi.

 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  2017'de en çok konuşulan yaşam ve magazin haberleri
2017'de en çok konuşulan yaşam ve magazin haberleri