31.01.2019 11:32
Gıda ve ticaret sektörü televizyon reklamlarında ön planda
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 21-27 Ocak 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 3 adet ve 164 bin 567 saniye ile "gıda" oldu.
"Ticaret" sektörü ise 3 bin 194 adet ve 43 bin 897 saniye ile ikinci sırada yer aldı.
Listenin üçüncü sırasında "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var. Bu sektörde 2 bin 789 adet reklam verilirken, reklam süresi ise 59 bin 741 saniye olarak belirlendi.
İşte geçen haftanın en çok reklam veren sektörleri listesinin ayrıntıları...
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.