25.07.2018 12:40
Gıda sektörü televizyonun zirvesine oturdu
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 16 - 22 Temmuz 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 16 - 22 Temmuz 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 857 adet, 148 bin 949 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 733 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 91 bin 857 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Kişisel Bakım yer aldı. Sektöre 3 bin 354 reklam verilirken, reklam süresi ise 68 bin 745 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
.jpg)
Yorum Yaz
Yorumunuz alındı!
Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.
Henüz yorum yapılmamıştır.