Gıda sektörü reklamlarda tepede

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 22-28 Nisan 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 810 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 112 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 738 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 167 bin 702 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 95 bin 120 saniye ile iletişim teknolojileri reklamları, üçüncü sırada 68 bin 548 saniye ile kozmetik var.

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Tokyo Otomobil Fuarı'na damgasını vuran konsept araçlar...
Tokyo Otomobil Fuarı'na damgasını vuran konsept araçlar...