Gıda sektörü reklamda ilk sırada

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 6-12 Mayıs 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 155 adet ile "gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 5 bin 614 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 4 bin 259 adet reklamla "kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 144 bin 270 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 100 bin 861 saniye ile "ticaret" reklamları, üçüncü sırada 90 bin 993 saniye ile iletişim teknolojileri var.

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Victoria's Secret yeni yüzlerini belirledi...
Victoria's Secret yeni yüzlerini belirledi...