Evkur AVM, Türk Telekom ve Digitürk reklama yatırım yaptı

MTM Medya Takip Merkezi'nin, 15-21 ocak 2018 tarihlerinde, 13 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren ilk 15 sektör ve marka belirlendi.

 Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Evkur AVM 1.586 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka olurken onu Turk Telekom markası takip etti. Söz konusu marka 1.249 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise Denizbank 864 reklam adeti ile yer aldı.

En fazla süre yayımlanan reklamlarda ise liderlik Turk Telekom'un oldu. Marka süre bazında 39,225 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Digiturk 16,042 saniye ile ikinci sırada yer aldı. 

Yorum Yaz

Yorumunuz alındı!

Yorumunuz başarıyla kaydedilmiştir ve onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

İsim gerekli!

Mesajınızı yazınız!

Henüz yorum yapılmamıştır.
  Madonna’nın tartışmalı fotoğrafı
Madonna’nın tartışmalı fotoğrafı