Televizyonun lideri gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 11 - 17 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 20.06.2018 Saat: 14:50

Medya Takip Merkezi'nin 11 - 17 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 669 adet, 107 bin 15 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Siyaset/Politika oldu. Bu sektöre 3 bin 608 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 157 bin 796 saniye oldu. Bu sayede Siyaset/Politika, televizyonda süre bazında en fazla duran sektör oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 2 bin 620 reklam verilirken, reklam süresi ise 50 bin 396 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...