Televizyonda en çok gıda reklamları döndü

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 27.11.2019 Saat: 14:10

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 18 Kasım - 24 Kasım 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 701 adet ile "gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 6 bin 526 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 605 adet reklamla "kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; zirvede 156 bin 906 saniye ile yine gıda var.

İkinci sırada 89 bin 959 saniye ile "ticaret" reklamları, üçüncü sırada 60 bin 151 saniyeyle "kozmetik" yer aldı.