Televizyonda en çok gıda reklamları dolanıyor

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 06 - 12 Ağustos 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 14.08.2018 Saat: 12:03

Medya Takip Merkezi'nin 06 - 12 Ağustos 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 833 adet, 152 bin 387 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 486 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 87 bin 303 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 964 reklam verilirken, reklam süresi ise 95 bin 405 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...