Televizyonda en çok gıda reklamı döndü

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 26.04.2019 Saat: 16:41

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 15-21 Nisan 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 694 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 614 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 831 adet reklamla "ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 142 bin 891 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 74 bin 902 saniye ile iletişim teknolojileri reklamları, üçüncü sırada 59 bin 79 saniye ile kozmetik var.