Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 03 - 09 Eylül 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 11.09.2018 Saat: 16:15

Medya Takip Merkezi'nin 03 - 09 Eylül 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 423 adet, 138 bin 156 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 5 bin 519 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 958 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 498 reklam verilirken, reklam süresi ise 48 bin 292 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...