Televizyon reklamlarının lideri gıda sektörü oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 14 - 20 Mayıs 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 23.05.2018 Saat: 17:41

Medya Takip Merkezi'nin 14 - 20 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 485 adet, 185 bin 331 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 82 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 64 bin 388 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 596 reklam verilirken, reklam süresi ise 64 bin 431 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...