Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı tam gaz devam ediyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 19.12.2019 Saat: 16:24

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 9 - 15 Aralık 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 832 adet ile "Gıda" oldu. Haftalardır birinci olan Gıda sektörü, bu alanda birinciliği bırakmaya niyetli değil. Gıda piyasası reklam sektörünü ele geçirmiş durumda.

"Ticaret" sektörü ise 5 bin 964 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret sektörü bu hafta ikinciliği koruyarak lideri takibini sürdürdü.

Listenin üçüncü sırasında 3 bin 761 adet reklamla "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 165 bin 347 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 111 bin 739 saniye ile "Otomotiv" reklamları, üçüncü sırada 77 bin 553 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.