Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı hız kesmiyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 11.12.2019 Saat: 10:35

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 2 - 8 Aralık 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 864 adet ile "Gıda" oldu. Haftalardır birinci olan Gıda sektörü, bu alanda birinciliği bırakmaya niyetli değil. Gıda piyasası reklam sektörünü ele geçirmiş durumda.

"Ticaret" sektörü ise 5 bin 492 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret sektörü bu hafta ikinciliği koruyarak lideri takibini sürdürdü.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 280 adet reklamla "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 166 bin 394 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 78 bin 154 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" reklamları, üçüncü sırada 74 bin 938 saniye ile "Ticaret" var.