Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 19.06.2019 Saat: 17:18

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 10-16 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 058 adet ile "Gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 3 bin 340 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 943 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 99 bin 780 saniye ile "Gıda" var.

İkinci sırada 59 bin 306 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 52 bin 357 saniye ile "Kozmetik" var.