Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı devam ediyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 20.11.2019 Saat: 10:00

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 11 Kasım - 17 Kasım 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 315 adet ile "Gıda" oldu. Haftalardır birinci olan Gıda sektörü, bu alanda birinciliği bırakmaya niyetli değil. Gıda piyasası reklam sektörünü ele geçirmiş durumda.

"Ticaret" sektörü ise 4 bin 209 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret sektörü bu hafta ikinciliği koruyarak lideri takibini sürdürdü.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 200 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 142 bin 738 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 73 bin 690 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 72 bin 545 saniye ile "Ticaret" var.