Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı devam ediyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 14.11.2019 Saat: 10:40

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 4 Kasım - 10 Kasım 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 410 adet ile "Gıda" oldu. Haftalardır birinci olan Gıda sektörü, bu alanda birinciliği bırakmaya niyetli değil. Gıda piyasası reklam sektörünü ele geçirmiş durumda.

"Ticaret" sektörü ise 6 bin 488 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret sektörü bu hafta ikinciliği koruyarak lideri takibini sürdürdü.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 285 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 137 bin 260 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 134 bin 356 saniye ile "Ticaret" reklamları, üçüncü sırada 121 bin 459 saniye ile "Kozmetik" var.