Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 27.08.2019 Saat: 13:15

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 19-25 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 621 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 297 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 59 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 202 bin 509 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 111 bin 818 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 63 bin 424 saniye ile "Kişisel Bakım" var.