Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 20.08.2019 Saat: 17:06

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 12-18 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 636 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 164 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 4 bin 18 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 204 bin 86 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 102 bin 42 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 136 saniye ile "Kişisel Bakım" var.