Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 25.07.2019 Saat: 16:08

  Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 15-21 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 789 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 955 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 990 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 201 bin 231 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 98 bin 134 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 688 saniye ile "Kişisel Bakım" var.