Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 17.07.2019 Saat: 17:31

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 8-14 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 192 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 815 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 244 adet reklamla "İletişim Teknolojileri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 200bin 632 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 90 bin 514 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 87 bin 915 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.