Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 09.07.2019 Saat: 11:38

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 1-7 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 758 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 5 bin 693 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 441 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 176 bin 567 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 105 bin 211 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 81 bin 63 saniye ile "Kişisel Bakım" var.