Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 11.06.2019 Saat: 16:05

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 3-9 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 999 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 247 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 296 adet reklamla "Ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 140 bin 631 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 61 bin 388 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 55 bin 792 saniye ile "Siyaset/Politika" var.