Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 30.05.2019 Saat: 12:32

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 20-26 Mayıs 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 588 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 860 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 661 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 141 bin 186 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 90 bin 382 saniye ile "iletişim teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 769 saniye ile "finans" var.