Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 03.09.2019 Saat: 12:58

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 26 Ağuston - 1 Eylül 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 13 bin 12 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 7 bin 952 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 7 bin 938 adet reklamla "Ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 227 bin 959 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 155 bin 830 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 140 bin 705 saniye ile "Kozmetik" var.