Televizyon reklamlarında gıda açık ara zirvede

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 10.08.2019 Saat: 20:14

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 29 Temmuz ile 4 Ağustos 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 14 bin 152 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 548 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 799 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 265 bin 086 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 112 bin 757 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 102 bin 416 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.