Televizyon reklamları Gıda sektöründen soruldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 23 - 29 Temmuz 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 31.07.2018 Saat: 14:15

Medya Takip Merkezi'nin 23 - 29 Temmuz 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 230 adet, 138 bin 970 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 560 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 83 bin 831 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 679 reklam verilirken, reklam süresi ise 90 bin 185 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...