Sosyal Medya Takip ve Analizi DigiLUP ile çok kolay!

Sosyal medya stratejisi oluşturan firmalar; pazarlama, insan kaynakları, teknoloji, arge, kurumsal iletişim gibi birçok alandaki çalışmalarına katkı sağlıyor.

İnternet kullanımının hızla arttığı günümüzde, birbirinden farklı dijital platformlar farklı kullanım amaçlarıyla birlikte hayatımıza dahil oluyor. En fazla kullanılan ve etkileşim sağlayan platformlardan biri de sosyal medya platformları. Peki, sosyal medyada oluşan milyonlarca veriyi izlemek ve analiz etmek nasıl mümkün olabilir? 

Sosyal medya kullanıcıları, günde en az 3 saatini, başkalarının yorumlarını okuyarak veya kendi görüşlerini paylaşarak geçiriyor. Bunların yanı sıra, sosyal medya kullanımında; ticaret, istihbarat, gündemi yakalama veya gündeme yön verme, bilgilendirme gibi amaçlar da yaygınlaştı. Artık firmalar, tüm çalışma süreçlerine sosyal medya dinleme ve sosyal medya analizini dahil ediyor.

Firmaların sosyal medya süreçlerinde; kendi sosyal medya hesaplarının yönetimi kadar, markasından bahsedilen postları izleme ve analiz etme de önem teşkil ediyor. Bu iki süreci birleştirip, doğru bir sosyal medya stratejisi oluşturan firmalar; pazarlama, insan kaynakları, teknoloji, arge, kurumsal iletişim gibi birçok alandaki çalışmalarına katkı sağlıyor.

Sosyal medyada kendiyle ilgili içerikleri doğru filtrelemelerle takip eden firmalar, verileri ihtiyacına göre analiz ettiğinde rekabette önemli bir aşama kayıt ediyor. İşte sosyal medya analizi ile ilgili bazı detaylar.

Sosyal medya analizi için profesyonel platform: DigiLUP

Sosyal medya takibini profesyonel olarak yürütmek ve elde edilen sonuçlara dair analizlerle yeni stratejiler oluşturup aksiyon almak için, profesyonel bir platform ve ekiple çalışmak en verimli yöntem.

Artan rekabet başta olmak üzere, hızla değişen dijital trendler, çalışma alanına uygun metrikler ile en doğru sosyal medya dinleme ve sosyal medya analiz araçlarından biri, Medya Takip Merkezi (MTM)’nin profesyonel dijital medya dinleme ve ölçümleme üzerine geliştirilen DigiLUP Platformu.

Dünyanın en popüler büyük markalarından, küçük işletmelere, akademisyenlerden ünlü isimlere kadar birçok kullanıcının tercih ettiği DigiLUP platformu, olasılıklarla değil verilerle karar almayı kolaylaştırıyor.

İşte DigiLUP ile yapılabileceklerden bazıları

Son teknolojilerle donatılmış, kapsamlı özellikleri ve uygun fiyatlandırma seçenekleriyle sunduğu sosyal medya analizleriyle firmalara verim sağlayan DigiLUP platformunda sağlanan bazı faydaları özetleyebiliriz.

Gelişmiş teknolojisiyle 150 milyondan fazla web sitesini 24 saat aralıksız tarayarak 196 ülke ve 187 dilde yayınlanan tüm içeriklere ulaşılabilen DigiLUP platformunda, sadece metin değil, fotoğraf ve logo taramaları da yapılarak, dijital dünyadaki veriler eksiksiz raporlanabiliyor.

Dijital medya dinleme sürecinde tespit edilen tüm sonuçlar, yapay zeka desteğiyle anında analiz edilerek, firmalara özel Dashboard veya raporlarla 7/24 sunulabiliyor.

DigiLUP platformunda; sosyal medya, internet siteleri, blog, sözlük, forum gibi farklı dijital medya kaynaklarının tek bir yerden analiz edilmesi avantaj sağlıyor.  Sunulan bazı metrikler ise şöyle; duygu analizi, demografi, lokasyon, medya türleri, post tipi, trend grafikleri, içerik analizi.

Sosyal medya dinleme ve analiz süreçlerinde, gelişmiş özelliklere sahip DigiLUP platformunda, tespit edilen içerikler ve oluşturulan analizler; anlık olarak firmalara ulaştırılabiliyor. Yanı sıra, rakip analizi, online itibar analizi, özel raporlamalar, amaca uygun özelleştirilmiş servisler, hakaret takibi, kriz takibi, kamu kurumlarına özel raporlamalar gibi birçok alternatif çözüme DigiLUP platformuyla ulaşılabiliyor.

DigiLUP’ın yeteneklerini keşfetmek için, firmalara ücretsiz demo avantajı da sunuluyor. Demo sürecini başlatmak için, DigiLUP ekibine digilup@medyatakip.com adresinden ulaşılabiliyor.