Reklama sektöründe gıda yine zirvede

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 16-22 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 26.04.2018 Saat: 14:14

Medya Takip Merkezi'nin 16-22 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 829 adet, 166 bin 049 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 653 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 65 bin 764 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İnşaat/Emlak yer aldı. Sektöre 3 bin 638 reklam verilirken, reklam süresi ise 65 bin 354 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...