Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 19-25 Mart 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

  • MEDYA / 02.04.2018 Saat: 20:43

 Medya Takip Merkezi'nin 19-25 Mart 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 373 adet, 163 bin 228 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İletişim Teknolojileri oldu. Bu sektöre 4 bin 064 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 497 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İnşaat/Emlak yer aldı. Sektöre 3 bin 999 reklam verilirken, reklam süresi ise 85 bin 714 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...