Gıda ve ticaret sektörü televizyon reklamlarında ön planda

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  • MEDYA / 31.01.2019 Saat: 11:32

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 21-27 Ocak 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, bin 3 adet ve 164 bin 567 saniye ile "gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 3 bin 194 adeve 43 bin 897 saniye ile ikinci sırada yer aldı.

Listenin üçüncü sırasında "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var. Bu sektörde 2 bin 789 adet reklam verilirken, reklam süresi ise 59 bin 741 saniye olarak belirlendi.

İşte geçen haftanın en çok reklam veren sektörleri listesinin ayrıntıları...