Gıda sektörü televizyonun zirvesinde
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 19 - 25 Kasım 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.
- MEDYA / 28.11.2018 Saat: 11:12
Medya Takip Merkezi'nin 19 - 125 Kasım 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 243 adet, 143 bin 36 saniye ile Gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 495 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 59 bin 570 saniye oldu.
Listenin üçüncü sırasında ıse Kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 147 reklam verilirken, reklam süresi ise 53 bin 186 saniye olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...